Friday, June 8, 2007

a MoMenT to ReMeMBeR.....

Jadik badak berendam jap kat Sg Klah

Ni laaa muka2 osmet aku sejak bertahun yg lepas

muka2 dak laki yg melantak 650 cucuk sate mlm tuh

Penat cmner pun aku masih ader mood nk tangkap gamba(xnmpk pun mukanya)

Semalam aku pi Sg Klah gathering ngan osmet skalian. Tp ju n juli join la skali sian lak kat diorg bosan duk hostel ber2 jek. Mmg best x ingt tp penat laaa. Mana taknya mlm sblmnya aku melantak x tido smpi kul 530 pg borak2 ngan dak2 nih kat cafe...ni laaa dier perangai seketul2...miting laa sgt...pas2 selebeynya borak...neway best jek borak...bkn slalu...for the first n da last time kan. kul 1030 pg kiteorg stat bergerak pi Sg Klah tuh...syok arr gak byk hot spring pas2 siap mandi kat jakuzi...mereleasekan otak. Smpi umah kul 830 mlm smbg lak pi mkn sate ngan dak2 nih kat blakang pondok maksiat...Mau aku naik 3 4 kilo sepanjang enjoy nih...mkn x renti..HuHU. xtvt menarik yg ader mlm tuh...sin chan menyuap puding ke mulut setiap org...tetiba sume org buang tebiat...giler laaaa...HaHa...sob..sob..sob(giler kejap). Perasaan yg bercampur baur....

Skang ni musim aku kene tabahkn hati...nk tinggalkn kwn yg tersayang...org2 tersayang...sayu lak rasanya. Xpenah rasa sedahsyat camnih even waktu sek pun...LIfe kat U mmg jauh beza ngan zaman sek. Dulu masa kat MRSM nk nangis pun x sempat...skang nih asal mengadap kom jek...pas2 dgr lak lagu vitamin C:graduation...fuhhh mmg sayu x ingt laaaa, bergenang2 air mata aku cuma x tumpah jek. Lagi sket je kot nk tumpah...nk mengekalkn kemachoan aku terpaksa laa tahan ditubir mata.Hehe...x sia2 mata aku sepet...kalo mata besar misti ssh nk thn air mata. Pulak tuh kalo aku tgk seketul demi seketul kengkwn aku...muka demi muka....sekor ke sekor....sedey2 sbb byk sgt bende yg kiteorg share sepanjang 5 thn nih. Kirenya btul laaaa setiap pertemuan tuh akan ader perpisahan....hmmm..

No comments: