Saturday, June 2, 2007

adegan kejar mengejar


Wah bestnya idup aku semenjak 2 menjak nih...blaja pun dh abis..esimen dh abis..test dh abis..tinggal presentation proj fyp jelaa senin nih (slide x stat wat lg). Enjoy giler x hengat. Bende yg kite slalu x plan nih mmg slalu menjadik. Smlm pi men boling ngan dak2 cve nih dlm 20 org kot. Mula2 bajet nk men satu game jek skali smpi jadik 3 game. Sume org menunjurkan bakat2 n skil2 yg ader. Bakat campak buah mcm campak tembikai pun ader. Berpusing2 bola tuh. Pelik2 jek. Yg br 1st time men pun x kurang hebatnya...seketul demi seketul spare n strike. Scorer boling tuk mlm tuh x len x bukan Pak Din..hang mmg terer pak din..x sia2 aku satu team ngan ko...2 kali games team kite dpt score tertinggi tuk mlm tuh (sempat lg tuh) Neway, aku br jek second time men boling mlm tuh...1st time men ngan ezam, ju , harez...harez yg banjer ms nih...Mmg syok x hengat laaa. Balik men game...kiteorg lepak lak kat mapley NashMiR...kat IpoH...x penah tau pun.

On da way balik nih laaa yg aku nk citer sbnrnya...ader satu kete tuh....bapak laaa kurang ajar. Dier men2 ngan kiteorg. Skill memandu yg sgt bahaya men potong2 kat selekoh...tu misti kes dh lama idup. Pas2 biler dh potong kiteorg, dier bwk slow pulak....40km/h....mmg nk kene laaa tuh. Byk kali gak laaa dier menganjingkan diri. ingt kan dak luar. Xsangka lak dak utp . Masa dier msk selekoh nk msk utp tuh..aku terus kol sume org...4 kete yg konvoi mlm tadi. Kiteorg wat perangai di kala kul 3 pg. Apalagi...kejar kete tulaaa...ikut bontot dier jgn berenti...aku rasa mesti dier cuak giler. 4 kete ikut blakang...sapa x cuak. Pusing2 punya pusing dier x berenti pun. Dier kuar balik UTP. Tau takut. Dak2 nih apa lg repot kat pak guard sume. Harez menunjukkn aksi macho ngan kepong kete tuh beramai2. Sin Chan lak wat drift x hengat berbekalkan tayar dier yg xde bunga...sib baik x mati aku...kalo x, x sempat kawen. HuHu.

Lepas tuh..kiteorg pun wat u turn blk...blk ke hostel memasing...yelaaa dh pukul 3 pagi kan. blk2 mandi2 sket..semayang2...mata jadik segar pulak x mo tido smpi kul 4 lebey....golek2 nya golek tertido akhirnya...Tulaaa kesudahan citer smlm...x sangka ader pulak kenangan di saat2 nk abih blaja ni kan. I'm gonna miss u all. haihh...especially...dak2 cverawk.Yeah idup civilrawkian....

No comments: