Wednesday, June 6, 2007

CheRisH the MomenT

Sejak dr pagi lagi aku dh duk kat blok 14. Menghirup sisa2 udara yg ader kat UTP nih sambil print dissertation. Lepak2 ngan kengkawan..seday la pulak biler ingt kenangan2 5 tahun yg lps. Thanxs a lot for the 5 years in UTP frenz. GoNNa miss u all so mucHH. Xde member yg best cam korg...caya laaa. Keputusan tuk msk UTP 5 years ago ader laa keputusan yg bijak..

Ishhh..peninnya...tetiba arini aku dapat info pasal ader interbiu kat KLCC Convention Center utk smbg master kat UTP. Peninnya nak gi ke tak nak. Bapak aku cam suh aku pi jek. Haihh..ditelan mati mak..diluah mati bapak. Aku x bersedia lagi laaa nak smbg blaja sbb penat nya....sakit otak..x sanggup dah. Baru ingat nak berehat. So cmner nih...keje pun ader menunggu...ke nak sambung master...ke nak menganggur je dulu. Hmmm...susahnya....xdpt keje ssh.....dpt keje pun susah. Semoga Allah bg petunjuk kat aku. Amin~

No comments: