Tuesday, June 12, 2007

HaRi2 TeRaKhiR aku di UTP

HaHa..tibe2 aku rasa nk gelak biler ingt punya laaa dh sangap nk mampuih kiteorg duk kat UTP nih. Mana taknya mmg x tau dh nk wat pe. Masih wujud kat UTP ni pun sbb tunggu hardbound siap. Esok aku blah laaa lps setel sumenya. Smlm mmg klaka, PakDin laa ni punya sangap ngan aku smpi men2 anta2 gamba font ym dier kat aku. Biler tulisan tu muncul kat screen aku jadi buruk tp kat screen dier elok jek sbb aku ym version lama kot. Kat bwh ni bukti2 yg menunjukkn betapa buruknya tulisan tuh biler ader kat screen aku besar2 nk mampuih...terbeliak mata aku nk baca....

Figure 1: kat screen aku

Figure 2: kat screen pak din

Eh...apekehe aku melalut pasal tulisan pak din pulaaak....HeHe..ni menandakn aku sangap sgt laa ni..So..arini ader laa the very2 las day 4 me in UTP...brg pun dh siap peking...tinggal angkut msk reta jek. X tau dh nk watpe..mmg bosan thp max...nk tgk muvi pun nk muntah dah..nk baca novel pun dh x larat..ari2 pun aku duk mengadap novel2 ngan cerpen2 ol. Lps ni kat umah xde dh laaa istilah ol...sbb umah aku bkn ader tenet pun...lps banjir besar kat jhr aritu bpk aku dh mls nk smbg line tepon umah...dh rosak...kalo smbg pun xde org guna dh.


No comments: