Monday, June 4, 2007

I'm DoNe


alahai kurusnya en Harez kite


Berlatarkn pemandangan ujan di waktu petang...

Finally, i'm done with everything. Presentation sume dah abis. Apa pun dh xde tinggal wat hardbound jek tuk final repot. lawak lak biler aku kenangkn presentation tadi. Akunya alhamdulillah mmg berjalan lancar. Sebaik je aku selesai present kat C1 aku terus beralih arah ke C3 tgk ezam present. Waktu aku msk tuh mmg silap laa...timing salah...ezam tgh kene bambuu ngan Dr.Malay. Dier lak agaknya dh pektis wat muka comel cam kucing dlm citer shrek tuh. Dah tau wat salah pas2 wat muka kesian. HeHe. Neway, x kesah laaaa. Apa2pun kite dh selesai misi kite di akhir semester nih.

Sepatutnya aku present abih kul 230 tp tetiba ujan menderu turun dgn lebatnya membasahi bumi toronto nih. Xpasal2 aku duk kat pocket c tuh smpi kul 430. Perut nih x yah citer laaa mmg berkeroncong di tahap yg max. Almaklumlaaaa x mkn tengahari. Bajet laaa x mo mkn tengahari sbb takut sakit perut masa present nnti. Ujan tuh sesungguhnya memberi hikmah. X pasal2 sume dak cve berkumpul ngan ramai. Siap amik2 gamba lagi. Harez mempamerkan bodynya di sebalik tiupan angin bkn sesepoi bhs lg tp mungkin anak taufan kot. Apa lg nmpk laaa kekurusan kwn aku yg sorg tuh. Xpe nnti suh ili bg mkn byk2 gerenti leh montel cam aku.

No comments: