Sunday, May 27, 2007

MenGHitunG HaRi

Bosan lak arini, asik search tenet....makan..tido....borak2 lg...smbg borak2 dlm mirc lagi...tu laaa keje aku setiap ari. Org sume sebok dh nak grad. Bestnya dak meche ngan chemi ramai yg dh abih..pas2 tadi diorg punya laaa mcm org nk pi nikah pun ader..berbaju melayu lengkap dgn samping lagi...x kurang gak yg pkai kot..hehe...semangat giler.

i've got another 2 more to go. Malehnya nk blaja....mmg maleh pun...wat pas year jek. esok laa br stat proses menghapal...neway, esok ader briefing dr PETRONAS. Xtau laa pulak apa yg dier nak..panggil sume student yg dier sponsor. mmm...hitung2 punya hitung tinggal 9 ari jek lagi tuk aku selesaikn sume bende termasuk laa presentation fyp tuh. campur ngan hardbound sume mungkin ader lg 15 ari kot. x lama sgt dah...lebey kurang 2 minggu cam2 laaa. Mmg laaa dh x saba sgt nk blk umah...tp biler kenangkan hubungan kengkawan ngan dak2 kat sini rasa sedey pulak...=( dah lama knal...sesungguhnya setiap pertemuan itu pasti ader perpisahannya. Sama jugak mcm hidup ngan mati. (emo sekejap...hehe)

Nanti dh abih ni..misti aku duk imbas2 kenangan...sama2 wat projek...sama2 pi trip...sama2 kene mrh ngan lecturer...sama2 kene suspend scholar...Hehe....lawak2 biler ingt balik...mcm2 kesah. Kesah aku lg laaa byk. Malu lak kat diri sendiri. Tp nk wat cmner..bende dh nk jadi...bkn aku sengaja pun. Sesungguhnya tuhan penentu segalanya kan. macam kat sini laaa...turun naiknya kite dlm sesuatu bende tuh sume keje yg MaHa eSa kat atas NuN. Alhamdulillah..setakat nih sumenya berjln baik...Allah merahmati lg hidup aku...masih blom menerima ujian yg sbnrnya....semoga aku dpt hadapi hari2 yg seterusnya dgn lebeh tenang...dan sentiasa mendapat petunjuk darinya.....aku nih x cukup baik...byk sgt kekurangan...semoga dapat kekuatan tuk berubah satu ari nanti jadi insan yg lebih baik dan diberkati di sisi AllaH =). Amin

No comments: