Monday, May 21, 2007

alahaii sv ku !!!


My Lovely SiSTeR...Really miss U so Much


Penin2 aku ni. Bkn pe org len sume dh lega tuk bhgn repot fyp. Kiteorg ber5 nih jugak yg x setel2 lagi.Hari ni dah hari senin, rabu dh nk start shipping nk pi bg kat external luar. Sv aku janji konon nk bg sab2 aritu repot tuh, smpi sudah abuk pun tarak. Pas2 pepagi buta td mesej dier tny leh ke jumpa pg nih. Depa pi kata, kul 4 laaa, "I've got work to do". Tulaa sv aku yg sebok memanjang mengalahkan menteri. Hehe. Selamba jek aku. Busuk2 cmner pun dier baik dlm bg markah kat aku. Tu jelaaa satu yg aku puji kat dier, mmg x kedekut bab2 markah nih. Tp x tau laa semnih cmnerkan. Yes, lagi 2-3 minggu dh leh blk umah tuk selama-lamanya. Aku rindu giler kat mimie, my super duper cutiest sister. Rindu nk dgr kepetahan dier berbicara, mimik muka dier yg manja, pipi yg tembam...huhu...walopun dier nih antara spesis yg ske mengaco aku tido. Time dier tido, aku br nk kaco sket jek misti mak aku dh menjerit...kaklong jgn kaco adik..dier br je nk tido tuh. Aku pun langkah seribu laa masa tuh. Rindu sungguh kat suasana kg, ptg2 duk bwh pangkin bwh rendangnya pokok payung indonesia. Pas2, sapu2 daun kering, bakar2 sampah. Aroma yg sungguh nyaman. Ceittt...gaya aku ckp cam aku duk dlm kesibukan kota jek...pdhal aku duk kat ceruk bumi mana ntah nih. ishh...homesick lak aku nih. Satgi aku nk smbg studi UTS....studi kah aku?? Hehe...paper lagi seminggu...giler lama. xpe, pehalpun baik aku siapkan paper2 pas year tuh. Nnti leh jimat tenaga jimat masa...xde laa nmpk sgt las minit aku nnti.

No comments: