Monday, May 21, 2007

exam week


Exam week aku yg terakhir tuk abad ini....aku pasti merinduimu. Makan tido..makan tido kjp jek dh 5 thn aku duk bermaustautin kat bumi panas gersang nih...minggu nih dh msk minggu ke2, aku dh berjaya selesaikn satu paper...i hav another 2 more to go...on the third week...minggu nih aku merdeka...xde apa2...lek2 jek nonton2 baca cerpen2 ol. Ramai laaa membe2 yg duk jeles kat aku...giler releks sem nih...releks x ingt. Amik 3 subjek jek. tp korg kene ingt satu ketika dahulu aku dh bersusah payah amik 7, 8 subjek every sem. Memandangkan otak pun dh tua..dh kenyal..sesuai laa tuh aku amik 3 subjek jek di ambang final year final sem.

ish3 sume org duk sebok studi. Aku sebok wat blog. Bkn apa diari aku yg kusam tuh dh nk smpi page terakhir. Terpaksa laa aku carik inisiatif len. Hehe...alasan je lebey...syok gak menaip nih dari menulih..lenguh tgn aku. Jimat pun jimat. x yah aku pi cari diari len...bkn sng nk carik...aku cerewet sket...x men laa organiser yg skema tuh...tu tuk keje leh laaa. Alamak dh kul 215 pagi. Asal mata nih x reti2 nk tido.Tido laaa mata oiii. Esok bgn lmbt kang. X ingt pe, mak pesan "kaklong jgn bgn lambat, x baik anak dara bgn dh dinihari". Kalo kat Kg xdenya aku leh bgn lmbt...jam br kul 8 pg..tiba2 aku yg syok tgh tido nih rasa ader satu tgn kasar yg mencengkam ubun2 kepala aku....bapak aku laaaa.Cam2 laa style dier nk kejut aku. Dier picitnya kepala aku...sib baik x terkuar juice otak. Hehe...dh2 tido. kang bgn lmbt lak esok
. BuBBye
.

No comments: