Wednesday, January 16, 2008

punishment oOoO punishment

Hehe....itulaa dier yg berlaku pd aku br2 nih...x tau laa apa masalahnya...nk kata hukum karma x jugak..sbg org islam kite mana bley percaya....huhu....sabtu lps masa aku pi dinner nippon...ntah cmner aku bernasib baik dapat lucky drawa..leh tahan gak laa hadiahnya...sapa nk bg dvd player sony..free2 aku dapat

so aku pun ahad pg keesokannya bwk blk KL...of coz laa naik belon...nk dijadikan citer..aku rindu sgt kat opis aku...aku pun trn klcc lps 30 minit duk umah...aku terbuat jahat..pi seludup sorg member naik opis aku....apelagi sbg punishment nya staff id petronas aku kene thn sebulan...

so mlm senin tuh aku blk miri blk...tgh syok gayut ngan rosh..skali hp aku kong terus x leh on dah pas2....saba jelaaa....tuh satu kes...esoknya ari selasa aku lmbt pi opis...opis hour stat kul 730pg...ntah cmner aku bgn kul 720...misti sbb penat sgt smlm...satu ari duk miting x henti.....tu ok lg...disebelah ptgnya..ingt dh penat keje nak laa tepon mak...dgr sore dier lps rasa penat...tau2 akunya called dh kene barred...bengang sungguh aku rasa.....balasan apekah ini...dosa apa lak aku wat yek....setiap ari pun manusia buat dosa...lg mau tanya ke..haha...skang ni tgh wat dosa laa ni tulis blog waktu keje...sbb tersgt amat laa kau tgh xde keje skang

No comments: