Wednesday, January 2, 2008

HePi NeW YeaR to Me

Miri, Sarawak,2nd January 2008 - 2 ari lg genap laaa sebulan aku kat sini. sekejap jek...mkn tido...mkn tido...dh 24 umur aku...tua dah...sob3...x lama dh nk hidup....kalo ikut umur nabi muhamad...umur 63 kite akan pulang ke pangkuannya....63-24=39 thn je lg....tp ajal dan maut ditgn tuhan..kalo esok nyawa kene cabut..x yah tunggu smpi 63 pun.

So, sempena thn br nih...aku xde pasang lg azam br....azam2 lama pun byk x tercapai...ujung minggu nih..osmet2 umah sewa aku nk pindah umah...sbnrnya tetap di umah flat keramat high tuh...cuma duk 2 tingkat ke bwh sket...huhu...sempena peristiwa burung merpati mati yg menyebabkn umah kami busuk nk mati....tuhan jek tau..sib baik laa aku blk umah sehari jek aritu...aku pun x tau cmner diorg leh thn ngan bau tuh....

nasib korg laaa kene angkat skali brg2 aku...awatnya pi pindah time aku xde..punya laa aku duk sana sejak dr bln 7 smpi bln 11...hehe...neway...thnxs laaa osmet....aku abis on job trening aku banjer...hehe....

k, laaaa got to go....selamba aku menulis blog....pdhal boss duk kat sblh..leh dgr aku menaip

No comments: