Monday, September 22, 2008

lamanya x tulihh

It quite a long time dh aku x tulis blog nih....hehe....nyaris lupa URL lagi...apedaa punya minah...sib baik nama penuh bapak masih aku ingt lg.... xde bende pun nk update kot...Idup aku sama jek.. camni gak laaaa...pegi keje...blk keje...masak...basuh bju...tido.... neway, raya is coming... 8 more days to go.... budget raya thnni bertambah since aku dh keje kene laaaa tolong apa2 yg patutkn....
smlm suh salmi pi tuka duit RM5.. skali abis lak duit baru...tinggal duit lama...aku mmg x berkenan sket ngan duit lama walopun duit tuh dh byk berbakti... bkn apa...besar sgt wang kertas yg satu tuh... so i decided to have one ringgit notes instead of 5 ringgit.... ok laa tu kan
Enuff for dis post.. aku nk smbg wat keje lak... kang org kata aku tuang waktu keje kan.... =p oraittt.. sehingga berjumpa lg di len post yg ntah zaman biler akan aku update.....

No comments: